Jakim klientem (firmy HP) jestem.
Cytat z serwisu www.hp.com.pl, z działu dotyczącego serwisu iPAQ-ów:
Jakie są przyczyny nie oferowania (bezpłatnej) aktualizacji dla H1915?
H1915 jest skierowany do klienta indywidualnego, który zwraca uwagę na podstawową funkcjonalność i dobrą cenę produktu. HP nie oferuje aktualizacji na wszystkich platformach i we wszystkich wersjach językowych. Nasze aktualizacje są oferowane dla głównego nurtu produktów takich jak seria H5400.
I teraz znowu, dzięki HP dowiedziałem się kim jestem! Jestem klientem, który zwraca uwagę na podstawową funkcjonalność i dobrą cenę. I to prawda, ale co to ma tego, że HP nie oferuje upgradu do Windows Pocket PC 2003?
A przecież mogli napisać tak:
Jakie są przyczyny nie oferowania (bezpłatnej) aktualizacji dla H1915?
H1915 jest oferowany z tak małą marżą, że oferowanie aktualizacji za darmo spowodowało by stratę firmy HP. Na produktach H4500 mamy taką marże, że stać na na bezpłatne wsparcie klientów.
I wtedy wszystko było by jasne.
Kategorie: marketing, _blog
Słowa kluczowe: HP, jakość produktów, gwarancja, marketing
Komentarze: (1)
anonim, December 17, 2005 21:58 Skomentuj komentarz
nic