26 stycznia 2004 (poniedziałek), 09:09:09

Jakim klientem (firmy HP) jestem.

Cytat z serwisu www.hp.com.pl, z działu dotyczącego serwisu iPAQ-ów:

 

Jakie są przyczyny nie oferowania (bezpłatnej) aktualizacji dla H1915?

H1915 jest skierowany do klienta indywidualnego, który zwraca uwagę na podstawową funkcjonalność i dobrą cenę produktu. HP nie oferuje aktualizacji na wszystkich platformach i we wszystkich wersjach językowych. Nasze aktualizacje są oferowane dla głównego nurtu produktów takich jak seria H5400.

I teraz znowu, dzięki HP dowiedziałem się kim jestem! Jestem klientem, który zwraca uwagę na podstawową funkcjonalność i dobrą cenę. I to prawda, ale co to ma tego, że HP nie oferuje upgradu do Windows Pocket PC 2003?

A przecież mogli napisać tak:

Jakie są przyczyny nie oferowania (bezpłatnej) aktualizacji dla H1915?

H1915 jest oferowany z tak małą marżą, że oferowanie aktualizacji za darmo spowodowało by stratę firmy HP. Na produktach H4500 mamy taką marże, że stać na na bezpłatne wsparcie klientów.

I wtedy wszystko było by jasne.


Kategorie: marketing, _blog


Słowa kluczowe: HP, jakość produktów, gwarancja, marketing


Komentarze: (1)

anonim, December 17, 2005 21:58 Skomentuj komentarz


nic
Skomentuj notkę

Disclaimers :-) bo w stopce coś wyglądającego mądrze można napisać. Wszystkie powyższe notatki są moim © wymysłem i jako takie związane są ze mną. Ale są też materiały obce, które tu przechowuję lub cytuje ze względu na ich dobrą jakość, na inspiracje, bądź ilustracje prezentowanego lub omawianego tematu. Jeżeli coś narusza czyjeś prawa - proszę o sygnał abym mógł czym prędzej naprawić błąd i naruszeń zaniechać.