Smirnoff Vladimir dla Warszawiaków
Uwielbiam takie marketingowe teksty, więc tego cytuje jak leci:
Wódka Smirnoff ma swoją polską odmianę. Zmiana ta jest skutkiem upodobań smakowych Polaków oraz zaostrzającej się walki konkurencyjnej w segmencie luksusowych wódek.
Smirnoff Vladimir trafił na półki polskich sklepów od początku marca i całkowicie zastąpił dotychczasowego Smirnoffa. Produkt ten, mający nie tylko inną oprawę graficzną, ale także inną recepturę, jest dziś jedyną lokalną odmianą tej globalnej marki. Podobnie jak jego poprzednie wcielenie, nowy Smirnoff jest kierowany do osób w wieku 18-34 lat o wyższych niż przeciętne dochodach, zamieszkałych w miastach powyżej 50 tys. - Smirnoff Vladimir został przygotowany pod kątem potrzeb polskich konsumentów wódki, ponieważ badania wykazały, że jest to smak, który został oceniony przez Polaków bardzo wysoko - mówi Anastassios Evangelou, prezes zarządu Diageo Polska. Przedstawiciele tej firmy zaznaczają, że w trakcie badań nowej odmiany wódki, ponad połowa respondentów lepiej oceniła Smirnoff Vladimir niż klasyczny, znany od lat, Smirnoff.
Kategorie: marketing, _blog
Słowa kluczowe: marketing, wódka, Smirnoff, reklama
Komentarze: (6)
yoarashi, June 5, 2004 00:18 Skomentuj komentarz
ciekawe kto odwozil badanych po tych badaniach do domu
pepegi, June 3, 2004 09:37 Skomentuj komentarz
hmm ocena smaku wódki jest dla mnie abstrakcją, wszystkie plasują się między "ohyda" a "piramidalna ohyda"... ale fakt, w marketingowym światku aż się roi od takich kwiatków... dlatego nie pracuję w zawodzie ;-)
tomas, August 25, 2006 02:45 Skomentuj komentarz
Miksologia to potęga i widzę że o niej nie słyszałes a może warto by było troszkę się douczyć a następnie brac się za komentaż.........................................
"BO PIĆ TO TRZA UMIĆ"
wings, June 3, 2004 08:16 Skomentuj komentarz
no nieźle !!! Dzięki za poprawienie nastroju z rana :)
anonim, April 11, 2009 20:19 Skomentuj komentarz
zupełnie jak z majonezem Helmans i majonezem Helmans babuni.
olo, July 11, 2009 20:07 Skomentuj komentarz
Bardzo przypomina naszą wyśmienitą polską czystą z czerwoną kartką ( tę z lat 70-tych). Wytrawni smakosze wiedzą, że była to najlepsza wódka w kraju. Brawo dla firmy za uzyskanie smaku!!!!