Jak w trzy miesiące załatwić swój dział reklamy i promocji i zmniejszyć przychody do zera.
Poradnik przygotowała Beata Bala, nowy Dyrektor Radia Kraków
1. Po objęciu stanowiska należy uznać, że wszystko co było do tej pory, było źle, nawet jeśli wyniki działu mówią coś odwrotnego.
2. Należy pozmieniać wszystkim kompetencje. Tych którzy pozyskiwali klientów przenieść do działu promocji. Tych którzy pracowali w promocji trzeba przenieść do działu reklamy. Trzeba poprzenosić ich do innych pomieszczeń ,aby nie czuli się za pewnie.
3. Gdy po takiej zmianie panuje już całkowity chaos , należy wejść w konflikt z nowopowstałymi działami.
4. Należy nie dotrzymać warunków umowy z jednym z pracowników działu zatrudnionym jako firma w celu pominięcia kosztów etatu , w wyniku którego osoba ta odejdzie z firmy z dnia na dzień.
5. Osobę od pozyskiwania reklam , która należy zatrudnić do sprzątania magazynu , w wyniku czego wielu klientów odbija się od drzwi. W konsekwencji osoba ta rezygnuje z pracy.
6. Należy przez wiele tygodni spotykać się z kolejnymi kandydatami na miejsce starych i nie wybrać nikogo.
7. Należy zwolnić kolejna osobę. Różne obowiązki starać się przenieść na inne działy.
8. Należy przedstawić wyniki finansowe działu z uwzględnieniem umów długoterminowych, podpisanych , zanim samemu objęło się to stanowisko i wcisnąć Radzie Nadzorczej.
9. … aby to wszystko osiągnąć , należy być wieloletnią przyjaciółką prezesa firmy Marcina Mariusza Pulita. Dzięki czemu udało się także ściągnąć do firmy Marka Proszka z którym ma się dziecko, który był w związku małżeńskim. Oczywiście na stanowisko kierownicze.
10. Należy przyjąć premię od Prezesa Pulita.
11. Należy napisać głupoty do gazet i pracowników o rekordowych dochodach.
12. Obecnie w dziale reklamy pracuje jedna osoba, Paulina Kilian. W dziale promocji nie ma nikogo. Przyjdz zobaczyć puste pomieszczenia, zapraszamy.
Brzmi jak Bułgarki kryminał? . Niestety tak wyglądają nasze ostatnie miesiące pracy w Radiu Kraków.
Uwierz w anonim albo wysłuchaj kolejnego love story od Prezesa Pulita.
Na koniec kolejne fakty: Badania słuchalności Radia Kraków zaraz po objęciu rządów obecnego zarządu i kilka miesięcy później. SŁUCHALNOŚĆ SPADŁA PRAWIE O POŁOWĘ!!!!!
Duża słuchalność:
http://malopolskie-media.info/fm-wyniki-sluchalnosci/111-krakow-duzy-spadek-trojki-wzrost-pr-krakow.html
a po kilku miesiącach.
http://mediafm.net/radio/17387,Krakow:-Rosnie-sluchalnosc-stacji-spod-znaku-RMF-.html
niezależne badania.